Imam Ibn Kajim el-Xheuzijeh (v. 751)
Burimi: et-Tibjan fi Aksam-il-Kur’an, fq. 269
Përktheu: Valdet Gashi
www.perlatmuslimane.com
Allahu (Te’ala) ka thënë:
قَالُوا أَوَلَمْ نَنْهَكَ عَنِ الْعَالَمِينَ قَالَ هَؤُلاء بَنَاتِي إِن كُنتُمْ فَاعِلِينَ لَعَمْرُكَ إِنَّهُمْ لَفِي سَكْرَتِهِمْ يَعْمَهُونَ
“Ata thanë: ”A nuk të kemi ndaluar që të mos na përzihesh në njerëzit (që ne i mësyjmë)? Ai (Luti) tha: ”Ja, këto (gratë) bijat e mia, nëse do të bëni (martohuni me to)! Pasha jetën tënde (Muhamed), s’ka dyshim se ata (populli i Lutit) ishin të humbur në dehjen e tyre.” 1
Shumica e komentatorëve të Kuranit nga Selefët dhe pasardhësit – në fakt unë nuk di nëse Selefët nuk pajtohen në lidhje me të – thonë: këtu Allahu betohet në jetën e të dërguarit të Tij (Muhamedit salAllahu alejhi ue selem). Një nga virtytet e tij më të mëdha janë se Zoti (Azze ue Xhel) betohet në jetën e tij. Nuk është e njohur se dikuj tjetër i është dhënë kjo veçori.
Ez-Zamakhshari nuk u pajtua me këtë, kur ai tha se engjëjt u betuan në jetën e Lutit (alejhis-selam). Megjithatë, nuk ka asgjë që sugjeron në këtë. Përkundrazi, çdo gjë sugjeron se Selefët e kuptuan dhe jo Muatilat dhe Mutezilitë.
Ibn Abasi ka thënë:
”Allahu nuk është betuar në jetën e ndonjë profeti tjetër përpos tij (Muhamedit).”
1 El-Hixhr 15:70-72