“Nuk i kam krijuar xhinët dhe njerëzit veçse që të më adhurojnë Mua.” [Edh-Dharijat 51:56]

Shtatzënia dhe gjidhënia për gruan agjëruese

Imam Abdul-Aziz bin Abdullah bin Baz (v. 1420)

Burimi: El-Mufid fi Maxhalis Shehr Ramadan, fq. 31-35

 www.perlatmuslimane.com

O muslimanë! Mëso arsyet e mëposhtme që lejojnë mos agjërimin e Ramazanit:

2 – Shtatzënia dhe gjidhënia

Gratë shtatzëna dhe gjidhënëse kanë të njëjtin gjykim si personi i sëmurë. Nëse ato rëndohen nga agjërimi atëherë është ligjësuar për to që të braktisin agjërimin. Në këtë rast ato janë si personi i sëmurë, janë të obliguara që t’i kompensojnë ditët kur ato munden. Disa dijetarë thonë se është e mjaftueshme që t’i jepet ushqim një personi të varfër për çdo ditë që ato nuk e agjërojnë. Megjithatë, ky mendim është i dobët. Mendimi i saktë është se ato janë të obliguara që t’i kompensojnë ato ditë ashtu sikurse udhëtari dhe i sëmuri.

 Allahu (subhanehu ue te ala) ka thënë:

”Ndërsa kush është i sëmurë ose në udhëtim, le të agjërojë më vonë aq ditë sa nuk i ka agjëruar..” 1

Kjo dëshmohet po ashtu edhe nga ajo që ka transmetuar Enes bin Malik el-Kabi nga i dërguari i Allahut  i cili ka thënë:

”Allahu ka lejuar udhëtarin që të mos agjërojë dhe të kryjë namazin përgjysmë, dhe Ai ka lejuar mos agjërimin për shtatzënën dhe gjidhënësen.” 2

Transmetuar në pesë librat.


1 2:185

2 Tirmidhi (715), Nesai (2275), Ibn Maxheh (1667) dhe Ahmedi (20341). Autentik sipas imam Albanit në ”Sahih Ibn Maxheh” (1353).

Shpërndaje: