“Nuk i kam krijuar xhinët dhe njerëzit veçse që të më adhurojnë Mua.” [Edh-Dharijat 51:56]

Shtyrja e periudhës mujore për shkak të marrëdhënieve seksuale

Imam Salih bin Feuzan el-Feuzan

Ligjërata: Sherh Umdat-il-Fikh (7)

Burimi: http://alfawzan.af.org.sa/sites/default/files/umdt–15041434.mp3

Përgatiti: www.perlatmuslimane.com

Pyetje: A i lejohet gruas që të përdorë ilaçe hormonale për të shtyer periudhën e mujore në mënyrë që burri i saj duhet të mund të ketë marrëdhënie me të?

Përgjigje: I lejohet që ta bëjë këtë. Asaj i lejohet që të përdorë hapet hormonale që e shtyjnë periudhën mujore, ndër të tjera për të agjëruar dhe për të bërë tavaf. I lejohet që ta bëjë këtë, por ajo duhet së pari të konsultohet me mjekët. Ndoshta ajo dëmtohet nga tabletat. Është në rregull nëse ato janë të padëmshme. Megjithatë, është më mirë për ti’u shmangur atyre.

Shpërndaje:

Dela på facebook
Dela på whatsapp
Dela på telegram