Xhinët dhe njerëzit i kam krijuar vetëm që të Më adhurojnë. [Edh-Dharijat 51:56]

24.Ndalohet përhapja e sekreteve intime

Imam Muhamed Nasir-ud-Din el-Albani (v. 1420)
Edeb-uz-Zifaf
Përktheu: Valdet Gashi
www.perlatmuslimane.com

Asnjërit prej bashkëshortëve nuk i lejohet që të përhapë sekretet lidhur me jetën e tyre intime. Janë dy hadithe në lidhje me këtë çështje:

1 – Profeti   ka thënë:

“Me të vërtetë njerëzit me pozitën më të keqe tek Allahu në ditën e kijametit janë burri dhe gruaja që kanë marrëdhënie intime dhe pastaj tregojnë sekretet e tyre.”

Transmeton Muslimi (1437).

2 – Esma bint Jezid tregoi se ajo ishte tek i dërguari i Allahut  në një shoqëri ku ishin të ulur burra dhe gra.

Profeti tha: “Ndoshta një grua tregon atë që bëri me burrin e saj kur ishin në vetmi, ndoshta një burrë tregon atë që bëri me gruan e tij kur ishin në vetmi.”

Një grua u ngrit dhe tha: ”Betohem në Allahun, ashtu veprojnë burrat dhe gratë.”

Ai tha: ”Mos e veproni këtë! Me të vërtetë kjo është sikurse një shejtan mashkull dhe një shejtane femër që bëjnë zina në rrugë ndërsa njerëzit i shikojnë.2


1 Ibn Ebi Shejbeh (1/67/7) dhe përmes tij Muslimi (4/157), Ahmedi (3/69), Ebu Nu’ajm (10/236-237), Ibn-us-Sunni (608) dhe Bejhaki (7/193-194) nga Ebu Seid el-Khudrij.

Edhe pse hadithi është transmetuar nga Muslimi e ka një zinxhir të dobët të transmetimit sepse në të është Amar bin Hamzah el-Umer dhe ai është i dobët, tha Ibn Haxheri në “et-Takrib”.

Edh-Dhehebi ka thënë në “Mizan-ul-I’tidal”: “I dobët sipas Jahja bin Main dhe Nesait. Ahmedi tha se hadithet e tij janë të dobëta dhe kontradiktore.”

Pastaj Dhehebi e citoi hadithin aktual dhe tha: “Ky i përket haditheve të dobëta dhe kontradiktor të Umerit.”

Bazuar në thëniet e këtyre imamëve, hadithi është i dobët dhe jo autentik. Ibnul-Katani mori një rrugë të mesme dhe tha:

“Umeri është i dobët sipas Ibn Mainit, dhe sipas Ahmedit, ai tregonte hadithe të dobëta dhe kontradiktore. Prandaj hadithi është i mirë dhe jo i saktë.”

Unë nuk e kuptoj sesi arriti në këtë përfundim, ndoshta sepse hadithi ekziston tek Muslimi. Deri në kohën e shkrimit nuk kam arritur të gjej ndonjë gjë që e forcon atë ndryshe nga hadithi i ardhshëm – dhe Allahu e di më mirë.

2 Ahmedi. Ky mbështetet nga hadithi i Ebu Hurejrës, i transmetuar nga Ibn Ebi Shejbeh, Ebu Daudi (1/339), Bejhaki dhe Ibn-us-Sunni (609).

Shpërndaje: