“Nuk i kam krijuar xhinët dhe njerëzit veçse që të më adhurojnë Mua.” [Edh-Dharijat 51:56]

Agjërimi dhe rikthimi i periudhës menstruale pas përdorimit të pilulave

Komisioni i Përhershëm për Kërkime dhe Fetva

Burimi: Fetvaja nr. 1/17942

Përktheu: Valdet Gashi

www.perlatmuslimane.com

Pyetje: Një grua përdori pilula për të parandaluar periudhën e saj menstruale gjatë haxhit dhe për shkak të kësaj cikli menstrual i saj ndryshoi nga siç ishte zakonisht. Cikli i saj zakonisht zgjaste tetë ditë, por tani gjaku i rikthehet tre ditë pasi ajo të pastrohet dhe kjo qëndron për një ose dy ditë, pastaj ajo pastrohet.

Gjaku i cili rikthehet pas përfundimit të periudhës normale menstruale, a konsiderohet si gjak menstrual apo istihadah (çrregullim)? Gjithashtu, duhet ditur se ajo agjëroi këto ditë gjatë Ramazanit (duke menduar se është çrregullim). Prandaj, a duhet t’i kompensojë këto ditë që i ka agjëruar gjatë kësaj periudhe për shkak se ajo mund të ketë qenë në periudhën menstruale (nëse konsiderohet e tillë), apo nuk duhet bërë fare kompensimin e këtyre ditëve?

Përgjigje: Është shumë e mundshme që ajo ka menstruacione edhe gjatë këtyre ditëve dhe ajo duhet t’i kompensojë ato ditë që i ka agjëruar në atë gjendje.

Allahu na dhëntë sukses. Salavatet dhe selamet qofshin mbi profetin tonë Muhammed, mbi familjen e tij dhe mbi shokët e tij.

Shpërndaje:

Dela på facebook
Dela på whatsapp
Dela på telegram