Imam Muhammed Nasir-ud-Din el-Albani (d. 1420)
Burimi: Silsilat-ul-Ahadith es-Sahihah (6/1/105)
Përgatiti: www.perlatmuslimane.com
2549 – Profeti ﷺ ka thënë:
“I biri i Khatabit ka të drejtë!”
Transmetohet nga Ahmedi1 i cili tha: Muhammed bin Xhaferi na tregoi: Shu’beh na tregoi, nga el-Azrak bin Kais, nga Abdullah bin Rabah, nga një burrë nga sahabët e profetit ﷺ i cili tha:
“Pasi që i dërguari i Allahut ﷺ kishte falur namazin e ikindisë dhe dikush prej njerëzve u ngrit për t’u falur. Umeri e pa atë dhe i tha: ”Ulu, sepse me të vërtet ehl-ul-kitabët u shkatërruan sepse nuk linin hapësirë midis namazeve (por faleshin menjëherë). I dërguari i Allahut ﷺ tha: “I biri i Khatabit ka të drejtë! dhe dikush prej njerëzve u ngrit për t’u falur. Umeri e pa atë dhe i tha: ”Ulu, sepse me të vërtet ehl-ul-kitabët u shkatërruan sepse nuk linin hapësirë midis namazeve (por faleshin menjëherë). I dërguari i Allahut ﷺ tha: “I biri i Khatabit ka të drejtë!”
Zinxhiri është autentik dhe transmetuesit janë të besueshëm dhe janë transmetuesit e Bukharit. Që sahabiu është i panjohur nuk dëmton asgjë. Sipas transmetimit të Ebu Davudit2 ai është Ebu Ramtheh. Ky transmetim transmetohet nga el-Minhal bin Khlifah, nga al-Azrak bin Kais. El-Minhal është i dobët.
Megjithatë, është një hadith tjetër që dëshmon për këtë, hadithi i Muauijes (radijAllahu anhu) se profeti ﷺ ka urdhëruar që dy namaze të mos falen menjëherë një pas tjetrit derisa të flet, ose të dalë. Është transmetuar nga Muslimi dhe të tjerët, dhe përmendet në “Sahih Sunnen Ebi Davud” 3.
Hadithi është ndalim i qartë për të falur namazin nafile menjëherë pas namazit farz pa folur apo pa dalur jashtë. Kështu veprojnë shumë joarab dhe në veçanti turqit. Ne mund të shohim në dy xhamitë e shenjta, imamit nuk i jepet as kohë që të përfundojë namazin farz, ndërsa ata ngrihen nga të gjitha anët për të falur namazin nafile.
1 el-Musned (5/368).
2 1007.
3 1034.