Shejkhul Islam Ibnu Tejmijeh (v. 728)
Burimi: “Mukhtesarul-Fetauel-Misrijjeh” (1/219-220)
Shkurtoi: Imam Badrudin Muhammed bin Ali el-Hanbeli el-Ba’li (v. 777)
Përgatiti: www.perlatmuslimane.com
Lidhur me hadithin ”Profeti ﷺ praktikoi leximin e lunutit gjatë gjithë jetës”
Kjo nuk është kjo provë. Edhe në qoftë se ai është autentik sipas Hakimit, kështu që ai e merr me lehtësi çështjen dhe i klasifikon hadithet e fabrikuara si hadithe autentike.
Hadith thotë:
”Ai nuk e ka lexuar kunutin pas rukus më e gjatë se një muaj.” 1
Kjo sqaron se ai vetëm lexoi kunutin pas rukus gjatë një muaji.
Një grup tjetër besojnë se Kunuti është e përshkruar në të gjitha namazet. Ky mendim është i çuditshëm.
Mendimi i drejtë është se profeti ﷺ lexoi kunutin vetëm në rast fatkeqësie. Pastaj ai e braktisit atë, siç tregon hadithi. Kjo ishte praktika e kalifëve të drejtë. Kur të krishterët erdhën Umeri radijAllahu anhu lexoi kunut kundër tyre dhe tha:
”O Allah! Ndëshkoj mosbesimtarët nga ithtarët e librit.”
Disa njerëz pastaj e aplikuan këtë si një sunnet të rregullt gjatë Ramazanit e cila nuk është e saktë. Ai vetëm bëri kunut në kohën e duhur. Nëse profeti ﷺ e kishte zakon që gjithmonë të lexonte kunut, muslimanët do ta kishin transmetuar atë prej tij kur një vepër është e rëndësishme për ta përcjellë.
1 Buhari (1001) dhe Nesai (1073).