Imam Muhammed bin Salih bin Uthejmin (v. 1421)
Burimi: Sherh El Mumti ala Zad el-Mustakni, vëll12, fq. 163-164.
”Parimi themelor në lidhje me kushtet e vendosura në aktin e martesës është si për të gjitha llojet e marrëveshjeve, se ato kushte janë të sakta dhe të vlefshme vetëm nëse ka argument që tregon për pavlefshmërinë tyre. Argumenti për këtë është kuptimi i përgjithshëm i ajeteve që urdhërojnë për përmbushjen e kushteve në të tëra llojet e marrëveshjeve:
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا أَوْفُوا بِالْعُقُودِ
“O ju që keni besuar! Përmbushini detyrimet tuaja në marrëveshjet tuaja.” [el-Maide, 1]“ dhe:
وَأَوْفُوا بِالْعَهْدِ ۖ إِنَّ الْعَهْدَ كَانَ مَسْئُولًا:
“Përmbushini detyrimet tuaja pasi për këtë njeriu ka përgjegjësi dhe do të pyetet.” [el-Isra, 34].
Dhe në hadithin e transmetuar nga i dërguari i Allahut (ﷺ) i cili ka thënë:
”Muslimanët janë të detyruar tu përmbahen kushteve të tyre, përveç kushtit që ndalon diçka të lejuar ose lejon diçka të ndaluar.”
Transmeton Tirmidhi (1352).
Dhe fjala e të dërguarit të Allahut (ﷺ) i cili ka thënë:
”Kush vendos një kusht që nuk është në librin e Allahut, ai kusht nuk është i vlefshëm edhe nëse përcakton njëqind kushte.”
(Transmetuar nga Bukhari, hadithi nr 2155 dhe Muslimi, hadithi nr 1504).